vasmegye: Irán, Jharkhand

org1: Oroszország, Chagang

org2: Magyarország, Manitoba

Megoldásra jutottam a 25 golddal kapcsolatban. 5 goldért alapítottam egy új szervezetet 571113 néven. Ezt az orgot kizárólag nagyobb fegyverek tárolására fogom használni, s  eMagyarország területén marad. Most jelenleg az ostromlott Manitobában van. Kb. 8 goldért fel is töltöttem tárhelyét q2, q3, meg q4 fegyverekkel.

Iránban sajnos nem túl sok az esemény. Befejeződött az amerikai-orosz front Amerikában, így harclehetőség is alig maradt. Csak a trainwar Litvániában. Ma pedig inkább hazautaztam Magyarországra (Hamgyong), és ott ütöttem az amerikaiak ellen. Itt már be is vetettem az újonnan vett fegyverek egy részét. Szép félezres damage lett belőle. Persze, nem akarok költeni plusz egy repjegyre, ha nem kettőre. Lehet, hogy így is kell.

Hogy a címet is magyarázzam? Hát eldöntöttem, hogy egyenavatart töltök fel az érdekeltségeimhez. A győztes kép ez lett:

 Na lassan mára ennyi. Azt még elmondom, hogy hamarosan elérem a huszas szintet, meg a general rangot. Ez a kettő várható a következő napokban.

üdv,

vasmegye

Update: egyes tapasztaltabb játékostársaim vélelménye alapján az adminoknak nem tetszhet ez, így inkább lecseréltem erre:

 Update2: ez meg nekem nem tetszett, de találtam egy jót:

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr781409150
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása