Szerbia, Szerbia, te drága

 2010.02.23. 16:22

vasmegye: Szerbia, Sindh

org1: Litvánia, Samogítia

org2: Magyarország, Heilongjiang

org3: Kína, Hainan

 

Történt egy s más ebben a két hétben, az szent. Meglehetősen sok élelmet tudtam finanszírozni, emiatt a maximum időtartamot, 15 napot töltöttem eMagyarország "kistesójában", eSzerbiában. Igaz, hogy  Ázsia kellős közepén, volt pakisztáni területen laktam, de mégiscsak Szerbiában. Volt öröm, bánat, minden. 

Munkahelyet is sokszor váltogattam, voltam fegyverkovács, bányász vasbányában, földműves a búzamezőn, repülőjegy előállító egyaránt. Egy valami azonban elmondható összességében: a fizetések és az árak is csökkennek. Ez számomra annyit jelent, hogy valószínűleg több időt töltök el ugyanolyan minőségű áruk megvétele után egy adott országban. Azt hiszem, igyekeznem kell magasabb minőségű árut fogyasztanom. A v2, ha eljön, mindent meg fog változtatni, de ez még odébb van.

10 napja elértem katonai pályám csúcsát, Field Marshal lettem:). Egy angol-amerikai csatába öltem bele 2 q5 giftet meg a maradék 2 q4-2q3-q2 kombót.2003 damage lett belőle,ez csúcs lett, az egy csatában ütött eddigi maximum. Előtte vettem nyomott áron 8 q4es fegyvert a jövőre gondolva, majd az FM elérése után a hardworker medálért kapott 5 goldot költöttem el q5ös fegyverre. Most már q5-q4-q3-q2 sorozat van, ha fontos csatába kell résztvennem. Egyet már el is használtam, London védelménél.

Az újságírás terén is egyre nagyobbak a sikereim, de itt igyekszem szerény maradni. Örülök, hogy felkerültem a FUSZ listájára, és még csillagot is kaptam:). A folytatás természetesen következik. 

Nem hagyom abba, ahogy egy interjúban mondtam. Amíg minden országot végig nem látogattam.

A következő Bulgária.

üdv

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr481784135
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása