Jelenleg

 2009.08.18. 17:41

vasmegye: Szlovákia, Eastern Slovakia

org: Indonézia, Shanxi

Életemben először kórház nélküli régióban lakom, de hát mindent meg kell tenni a kongresszusi székért. Itt tűnik a legnagyobb esélyem, bejutni 25-én a kongresszusba, szóval tegnap ide tettem át székhelyem.

Mondjuk, az ország (Szlovákia) nem egy leányálom. Még a fizetésem úgy-ahogy megfelelő, de minden mással gondok vannak. Áruhiány van, s ami van a piacon, az is drága. Q4-es kenyér nincs, a Q1-es kenyér ára - eddig - folyamatosan nőtt, s ami van, az is gyorsan elfogy. Muszáj magam eltartanom a korábbi megtakarításaimból. A forintom már elfogyott, át is költözött az org indonéz földre, onnan tartson el. Szerencsére kenyér még van elég, s biztos, ami biztos tartok magamnál repjegyet, hogy bármikor lelépjek innen bárhova (előny, hogy Szlovákia semleges, így bárhova mehetek, s nem néznek le állampolgárság miatt). A korona árfolyam erősen ingadozik, így nehéz eldönteni, mikor váltsam be a fizetésem. Magamnál nem tartom a kornát, úgy sincs szükségem, utalom az orgnak azonnal. Ott gyűlik a pénz, majd idővel beváltom arannyá, azt meg indonéz pénzre váltom.

Ja, meg harcolni se lehet. Szlovákia nem vesz részt semmilyen háborúban.

Van 2 meghívottam, ha azok elérik a hatos szintet, akkor kapok 2x5 aranyat, az jót tesz majd a pénzügyi helyzetemnek.

Na mára ennyi.

Azér' még nem: most vettem észre, hogy a tapasztalati rangsorban kilencedik vagyok az országban, a régióban meg első!:D:D:D:D:D:D:D:D

Üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr531320113

vasmegye 2009.08.19. 20:13:42

Ja meg a pártomban is a "legtapasztaltabb" vagyok
süti beállítások módosítása