Apokalipszis most

 2010.01.07. 09:38

vasmegye: Németország, Hesse, majd Saarland

org1: Ausztria, Burgenland

org2: Magyarország, Heilongjiang

PEACE World Tour Nyugat-európai szakasz, végállomás: Németország.

Ausztria után Németország. Ég és föld. Míg osztrák földön nyugalmasan éldegéltem, és ütögettem a francia-spanyol háborúban (amúgy a franciák is végveszélyben), ezzel szemben Németország maga a veszély földje, jelenleg is a fővárosért folynak a harcok, a megnövekedett létszámú lengyelek ellen, Hessenből evakuálnom kellett, ilyen még nem fordult elő erepes karrierem során. Az már igen, hogy volt lakhelyem porig rombolták, ebben a világháborúban is már többször, de hogy ellenséges roham miatt menekülnöm kell, még nem.

Ennek megfelelően a munkahelyem is többször változott, hol pénzhiány miatt léptem ki, volt, amikor leütés után léptem be a cégbe, és a cégvezető azt hitte, alacsony wellnessel akarok dolgozni és kidobott, előfordult, hogy a cég átkerült lengyel földre, így külföldre dolgoztam, majd innen is kiléptem, mert Magyarországra kellett utaznom.

Extra fegyvercsomagot 2-t használtam el, egyet a német földek védelmére, egyet meg Heilongjiangéra. Igen, azt is megtámadták az amerikaiak, de sikerült megvédeni. 

Pozitívumok: land 4es skill megszerzése, a 8. hard worker megszerzése, level 21 elérése (pont szenteste), nyereményakcióban meghosszabítottam az itteni tartózkodásom (bárha ma a lengyelek elveszik Saarlandot, akkor megyek tovább Észtországba, noha van még 4 napi készletem). 

Sajnos monetaryn buktam 1 Goldot, benéztem egy kedvezőnek tűnő ajánlatot, pff. Sebaj. Így is be kell váltanom 1 goldot márkára, mert nem gyűlik össze a megfelelő mennyiségű márka:(

Egyelőre ennyi jut eszembe. Következik a balti hármas, nyugadalmas környezet:). Meg egy meglepetés.

BÚÉK!

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr591653474
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása