Itáliai búzamezőkön

 2009.11.29. 20:10

vasmegye: Olaszország, Friuli-Venezia Giulia

org1: Portugália, Madeira

org2: Magyarország, Heilongjiang

 

Portugál tartózkodásom egy épphogy 4 land skillt eredményezett, és így nyugodt szívvel utaztam Olaszország felé. Útközben azonban terroristák eltérítették a gépet, és valahogy Heilongjiangban kötöttem ki.  Ha már ott voltam, kértem magamnak magyar állampolgárságot. Hogy miért? TOP SECRET.

Rapid tartózkodásom magyar földön nem újdonság. Kétszer is utaztam haza Magyarországra, mert nem volt harclehetőség az adott országban, ahol épp éltem. Most is harcoltam Pozsonyban, mely újra magyar föld!:D, kórház, aztán egy időre el megint Magyarországból.

Harcban máig az olaszoknál sem volt hiány, a mai napig. Maláj-filippínó gyakorló harc, az ír-amerikai csaták hasonló jelleggel és a brit-amerikai elvileg éles, gyakorlatilag csak blokkoló háború. Utóbbiban a volt lakhelyem ellen kellett ütnöm, ami eddig nem volt rám jellemző. Eljött ez az idő is.

Munkáról szólva a land szektor nem valami fényes itt Európában, alacsonyak a fizetések, kevés a cég, az európai high grainek legalábbis Magyarországtól nyugatra elég kihasználatlannak tűnnek.

Sebaj:D. Egyelőre marad a manu. Ott is változóak a fizetések, de a kaja, fegyver árak is mások. Úgy néz ki, lesznek országok, ahol nem tudok majd harcolni, mert alig van éles harc, ez pedig egyszerűbbé teszi a terveimet, meddig maradjak egy országban...

Köszönöm a két ajándék Q5 kenyeret, annak, aki küldte, két nappal hosszabítja az olasz földön való létet.

Aztán érintőre veszem a magyar határokat.... Szlovénia, majd a "gyűlölt" Ausztria következik...

üdv, 

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr171561615
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása