vasmegye: Bulgária, Plovdiv

org1: Szerbia, Raska

org2: Magyarország, Heilongjiang

org3: Fülöp-szigetek, Hainan

 

Otthagytam a dicső Szerbiát, újonnal szerzett high vas régióval egyetemben, és területileg Ázsiából visszaérkeztem Európába, azon belül kelet-európai túrámat folytatva Plovdivba, Bulgária szívébe. Túrám ezen állomása újabb 13 napig tart(ott), s ennek okai a következők.

A játék felépítése miatt alapvetően a túltermelésre épül. A 2 releváns piacon, a kaja meg a fegyverpiacon túltermelés alakult ki, mert az emberek egy bizonyos szint felett már többet termelnek, mint fogyasztanak, hiszen az FM elérése után sokan kézzel ütnek, mert nincs több egyéni hadügyi cél. A kajapiacon meg a sok fake okoz gondot (utóbbi a fegyverpiacon is). Így több áru keletkezik, mint fogy. Ezáltal az IRL '29-33as világválsághoz hasonló állapot alakult ki, melyet további hatások (Lana) erősítettek, s a gazdaság mostanra végleg bedőlt.

Mi a hatása rám ennek? Hosszú távon nem sok. Rövid távon több, mivel még egyes helyeken a korábbi fizetéseket fizetik, míg az árak már lecsökkentek, így a fizetésből több árut lehet venni. Így jártam én is litván, szerb és bolgár földön egyaránt. A következő török állomáson már nem ez lesz a helyzet, a fizuk már általánosan lecsökkentek. Tehát majd odafigyelve, minél hosszabb időre nyújtom a török tartózkodásom.

A gazdasági válság mellé hadügyi is társult, hiszen a nagy hadjáratok helyett gyakorló csaták voltak az egész időszak alatt. Így nem strapáltam magam, inkább gyűjtögetem a pénzt a jövőre gondolva. Sokan már a v2-t vizionálják, így arra kell a gold.

Egy cégnél dolgoztam végig az egész időszak alatt. Egyszer azért használtam q5-q4-q3-q2 kombót: egy utazásos küldetésben, Dániában a svédek ellen.

Következnek a törökök.

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr801814883

SakiCitizen 2010.04.04. 11:38:42

Kiváncsian várjuk a kövi célállomást, voted! :)

*Petrezselyem*
süti beállítások módosítása