Két hét Portugáliában

 2009.11.22. 10:31

vasmegye: Portugália, Lisboa

org1:Franciaország, Corsica

org2: Magyarország, Heilongjiang

Vegyes érzelmekkel hagytam ott Franciaországot, s telepedtem le Portugáliában. Nem volt rossz ugyan ott élni, de az elnöknő viselkedése felbosszantott, így örültem, hogy elhagyhattam az országot. Két napon volt a hard workerig, ezt sikeresen teljesítettem Portugáliába, így elég goldom volt házvételre. A világpiacról szereztem be új Q4 házamat, az egyik orgom Dániába utazott érte. A régi Q2 házamat áron alul eladtam az egyik kedves ismerősömnek.

A goldból maradt pénzemből meghosszabbítottam egy héttel a portugál tartózkodásomat. Eleinte a jól bevált mau skilles munkát vállaltam, jó magas fizetésért, de aztán a pártelnöki választásokra hazautaztam Svájcba, majd onnan vissza és úgy dönöttem, hogy inkább a land skillemet fejlesztem, így éhbérért beálltam vasat gyártani:).

Harc? Kevés lehetőségem volt most rá, a litván traininget megszüntették az új MPP-szabály miatt, éles harca nem volt Portugáliának, így ilyen téren nem fejlődhettem. Sajnos míg itt üdültem, feloszlott a PEACE GC, pont az olaszok kezdték a kivonulást, ahova költözöm ma.:(

Még egy újdonság jutott mára, egy adomány segítségével megalakítottam újságom, amely leginkább elemzéseket fogok írni, de sok időm nem lesz rá mostanság, hiszen e blogra se jutott az elmúlt 2 hétben...

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr461543235
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása