Hello Irán!

 2009.09.20. 21:23

vasmegye: Irán, Jharkhand

org: Oroszország, Chagang

Otthagytam orosz földet, kellemes két hetet töltöttem Far Easternben, csak kezdett egy kicsit zsúfolt hely lenni, meg kifogytam az indonéz valutából. Így távoztam. Büszkén tölt el , hogy az orosz időszak elején még a "legtapasztaltabb" is e régióban, a végére visszaestem úgy a 20. hely környékére, de sebaj. Ideje volt menni, mert nem szeretem túlzottan a zsúfolt helyeket. Far Eastern Russiában meg elég sokan laktunk a végén, majdnem 1500-an.

Tehát mentem. Oroszországi tartózkodásom végét megkoronázta a második Super Soldier medál, és a vele járó öt gold.

A követlező helyszín Irán lett. Miért?

1. Háborúk vannak (kanadai háború, mely végül Northwest Territory bukásával járt, orosz-amcsi meg francia-amcsi háborúban való részvétel)

2. A kelet-ázsiai túra folytatása: én ugyan indiai területen vagyok, mert Liaoningot, Irán kínai területét túl zsúfoltnak találom, de az orgom majd megérkezhet erre a területre, vagy szomszédjára.

3. Korábban is érdekelt ez a vidék.

Már két napja itt vagyok, s mgmondható, a fogadtatásom szívélyes lett,. Nem tettek ki egyből a cégből, egész jól keresek (köszönhető a 6 feletti manu skillemnek), néhány iráni barátnak jelölt... Csak mosolyogni tudok:).

 Most egyelőre ennyi. Csak azon agyalok, mit kezdjek a felhalmozódott 25 goldommal...

üdv, vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr481395565
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása