Brit kalandjaim

 2009.10.16. 01:20

vasmegye: Egyesült Királyság, Northern Ireland

org1: Iran, Jilin

org2: Magyarország, Romandie

Két hete nem jártam erre, hú ez elég sok idő. Pedig főleg így az időszak vége felé volt esemény. 

Kezdjük az anyagiakkal. Elértem a huszas szintet, végre. Járt az öt gold. Egy héttel kesőbb sztahanovista életmódom megtette a hatását, ötödik hard worker trófeámat kaptam meg 5 aranyat.

Őszintén megmondva, az UK-ban a szlovákiaiakhoz hasonló szituáció jött elő. A fizetések elég alacsonyak, így a megfelelő mennyiségű valuta gyűjtéséhez több idő kell. Ezért maradok még 5 napot az UK-ban. Előző főnökömmel már első nap sikerült összevesznem, így 3-4 nap után kiléptem, megelőzendő a kirúgást. Most német cégnek dolgozok be Angliában:P Sebaj.

Az elmúlt időszak közepén elcsíptem a General rangot:D:D:D:D Ezt is végre. Ezt megünnepelve tegnapelőtt is, ma is elütöttem egy q4-q3-2q2 kombót, ma ráadásul leütéssel párosítva. Tegnapelőtt a hétszázas damage-vel bekerültem a legjobb 50be, ma pedig a norddyllandi, svédek elleni harcban 11.(!) legnagyobb összdamaget produkáltam, 963mal.

Ma költözött a második orgom, taktikai megfontolásból. Kanada meg az USA egyszerre támadta Manitobát, s ha nyerne, két repjeggyel költöztethettem volna haza az 571113mat. Ezt megelőzendő települt át az org Romandieba, volt svájci területre, egyelőre.

A goldlopási bug miatt írom ezt a bejegyzést most, akkor kellett volna, de hát ki mer belépni egy bugos játékba?:D:D:D:D:D

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr981453299
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása