vasmegye: Ausztria, Styria

org1: Szlovénia, Styria and Carinthia

org2: Magyarország, Heilongjiang

 

Végigtekintettem a muraközi síkságon, majd fogtam a vándorbotot és begyalogoltam a hegyek és völgyek közé, az alpesi világba - Ausztriába. Oda, amiről köztudott, hogy nem sok osztrák él, s mindenféle szekcióból származó emberek élnek errefele.

Hát igen, ez leszűrődött első nap, mikor azon kevés csaták egyike zajlott a nagyvilágban, melyben Ausztria részt vett, s én nem szerettem volna fegyver nélkül harcolni. Kell az a FM...

Benézek az osztrák hivatalos csetre, nincs valami nagy élet, azért megpróbálok fegyvert kunyerálni, sikerrel. Néhányat elütöttem, a maradékot eltettem, gondolva a jövőre, nem lesz erre sok csata. Itt elég nagyot tévedtem. Két naponként lett csata, annak köszönhetően, hogy Ausztria csatlakozott a Sol gyakorló harcához. Így a végére csak napi 1 q1 jutott. :( Majd legközelebb.

A munkát sajnos elég gyakran váltogattam. Előbb átcsábítottak jobb fizetéssel, majd a munkahelyemről elfogyott a munkás, s egyedül a holland eset óta nem szeretek dolgozni, aztán a pénzből fogyott ki a cég. Ez már a negyedik osztrák munkahelyem. Apropó pénz.

Ez a két hét a pókerpartik nagy időszaka volt. Előbb buktam két goldot, majd újabb egyet, de végül egy ötfős partit megnyerve pozitívan jöttem ki a dologból, 1 golddal gazdagabban. Ráadásul a karácsony is hozott ajándékot: a Haza Hahgyomány Haladás párt 1 darab q1 giftjén kívűl még 5 goldot, mert elértem a 21es szintet. Hiphiphurrá!

A jótékonysággal is hadban álltam mostanság: előbb kilenc giftet vettem potyára, majd 4 repjegyet. Sebaj, mindkettő elfogyott. A giftet a következő csatában használtam el, a repjegyeket meg elcseréltem fegyverre:).

Na a néhai PEACE European Tour következő állomása a megcsonkíntott Németország, mely egyben a nyugat- és közép-európai részlet végállomása.

Holnap költözés.

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr661626450
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása