vasmegye: Szlovénia, Prekmurje

org1: Olaszország, Sardinia

org2: Magyarország, Heilongjiang

Ismét kis ország következett a 2000 lakosú Olaszország után, a még kisebb Szlovénia, ahol Szlovákia után ismét elmondhatom, hogy top 10es játékos vagyok, és jelenleg nyugodtan éldegélek itt. Harc máig volt az oroszok oldalán az észak-koreaiak ellen, máma ez kimaradt, de sebaj. Update: a mai harc is megvolt. Fizu egész jó az előző állásomhoz képest kevesebbnek tűnik, de az árak is kisebbek, mint olasz földön (csak mérőszám szerint...).

Így nyugodtan ráértem jótékonykodni. két repülőjeggyel járultam hozzá Japán USA elleni győzelméhez:). Belefért a történetbe egy dániai kirándulás is, ahol a maradék q4-q3-2q2 fegyócsomagomat ütöttem el a battle heroért, de a dán elnök nem volt hajlandó visszavonulni a csatából és túlütöttek.

Hála az égnek összejött a hetedik hardworker, így tíz arany árán összeállt az új fegyvercsomag: q4 2q3 q2 verzió lesz ezentúl azon esetekben,

ha Magyarországot támadják,

ha Svájcot támadják,

ha azt az országot támadják, ahol épp tartózkodom.

A többibe a napi adag 1/2 q1/q2. Egyelőre úgy érzem, nem vagyok BH képes, először el kéne érni az Field Marsall rangot, de az idén ez nem lesz meg...

Na mindegy mára ennyi, két nap múlva meg Ausztria következik...

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr411593325
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása