"Fagyoskodva"

 2009.09.04. 15:04

vasmegye: Oroszország, Far Eastern Russia

org: Indonézia, Shanxi

Összejött minden. Az előző cikkem megírása után kivettem a betétemet a Magyar Fejlesztési Bankból, majd 3 és fél goldot, majd azt is beváltottam ZARra, és a szerzett összeget hozzáadtam az eddigiekhez. Ha lúd, legyen kövér. Így lett kb 1200 ZARom, mely vevőre várt. S a vevők meg is jöttek. Elfogyott mind, így hirtelen lett 19 aranyam, melyből 4-et beváltottam IDRre:D. Hirtelen kellemes lett a helyzetem.

A gyerek, aki berángatott a szerencsejáték-üzletbe, újra regisztrált az én meghívásomra, így majd onnan is lesz 5 aranyam:). Közben teltek-múltak a napok, elfogyott a kajám, így eljött a távozás ideje.

Nehéz volt a választás, merre tovább. Eleinte Irán volt a favorit, majd Brazília, de mindkét ország harc nélkül tengődött napok óta. A harcolási lehetőségek miatt lett a nyertes Oroszország. Ráadásul épp tegnap lett telepítve egy kórház Far Eastern Russiában, így távolságilag se kellett messze utazni (már ha Hongkong közel van Vlagyivosztokhoz), maradhattam a Távol-Keleten:). Mostanság a Távol-Kelet bűvöletében vagyok: org megjárta Shandongot, Heliongjiangot, most Shanxiban van, ha pedig költözik Indonéziából, valamely oroszok által megszállt észak-koreai területre érkezik, énmagam meg Guangdong után a második "messzi" helyszínt "fogyasztom":).

Mielőtt aggódni kezdtek, hogy most éhezek, meg lehet nyugodni, az orgból érkezett friss (még magyar termék) kaja.

Még egy öröm ért: egy ideig én voltam FERben a "legtapasztaltabb" játékos, a No.1. Most ahogy néztem, 4. vagyok:).

*******************************************************************

IRL kezdődik az iskola, egy kicsit ritkábban fogok posztolni, de azér' fogok.

*******************************************************************

Üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr491360043
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása