Hazaáruló

 2010.02.07. 18:04

vasmegye: Litvánia, Lithuania Minor

org1: Lettország, Kurzeme

org2: Magyarország, Heilongjiang

org3: Kína, Hainan

Ismét megtörtént, újabb állampolgárság-cserén estem át. Mivel anno a Lisztes-kormányban lett volna szerepem, visszavettem a svájci állampolgárságot, hála ottani kapcsolataimnak. Magam is meglepődtem, hogy lett földről tudtam egyszerre repülni Aostába, a Svájc által akkor még megszállt eredeti olasz területre, de néhány órával korábban lejárt a görög-svájci MPP, s így akadálytalanul jutottam Latgaléból Aostába, majd immár svájciként Lithuania Minorba.

Ahol egész kellemesen fogadtak. Több üdvözlő levelet kaptam, s egy ember még azt is megkérdezte, hogy a világ minden országát meg akarom-e látogatni. Válaszom: igen. Itt is top3ban voltam XP szerint. Alapban folytattam a nyugis időszakot, mely a baltikumi időszakot jellemezte. Egy tartós munkahelyem volt az időszakban, meg két időszakos, az egyikból kirúgtak, a másikban nem volt pénz.

Sajnálkozva nézem a franciák,meg a britek bukását, elpusztult egykori lakhelyem, Northern Ireland kórháza is, de az élet megy tovább.

Manapság a sajtóval foglalkozom többet, újságom egyre jobban fejlődik, tegnapi cikkem a magyar sajtóban top20as helyezést ért el, amit megtiszteltetésnek veszek. Köszönöm. Folytatás következik.

Tegnap a vitrinbe került 9. hardworker trófeám, ezzel 5 Gold ment Heilongjiangba az 571113nak. Ingyen fegyókat is szereztem, meg 2 q5 giftem 5 q2-re cseréltem, egy újonc felgiftelése áran, majd 2,5 goldért, olcsőn vettem 8 q4 fegyót. Ennek már nem jutott hely, így a FUSZ orgban vannak ideiglenesen. 

Következik Szerbia. Ukrajna lenne elvileg a kövi, de őket kihagyom túlzott EDEN-barát politikájuk miatt, majd ha az EDEN-tagok jönnek, akkor...

*************

vasmegye: Magyarország, Ile-de-France

Ejahanon kicsit gyorsabban mennek a dolgok. Próbálok beilleszkedni a közösségbe, s egy adománynak hála gyors ki is költöztem a franciáktól elfoglalt Párizsba, ám egy kicsit korai volt még. A franciák és szövetségeseik felszabadították a tartományt, és én ott maradtam munka meg ütés nélkül Párizsban. Szerencsére a "saving private vasmegye" hadművelet keretében még aznap ismét magyar földön tudhattam magam.

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik ejahan

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr251737038
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása