Továbbra is orosz földön

 2009.09.13. 12:50

vasmegye: Oroszország, Far Eastern Russia

org: Indonézia, Shanxi

Ahogy várható volt, az iskolakezdés miatt kevesebb időm jutott a játékra, emiatt a kitalált menetrend is felborult. Fegyvereim egy részét felhasználtam a későbbb leállított debreceni csatában, és sikerült először egy ütéssel száz fölé kerülnöm (asszem 102). A maradék indonéz pénzből inkább élelmiszert vettem, hisz a túlélés szempontjából az a fontosabb. Napokig nem dolgoztam, így a főnök kirúgással fenyegetett, meg folyton változgatta a fizetésem. Elértem közben a 6-os manu skillt, de ezt fizetéscsökkentéssel honorálta. Megelőzendő a kirúgást, felmondtam, s egy rivális céghez léptem át.

Nagyon más nem történt. Csak azon csodálkoztam, mennyi történt a 2 nap alatt, amíg nem voltam gépnél. Kolumbia belépésére a világháborúba nem számítottam. Sebaj, még egy számításba jöhető ország, ahova utazni volna kedvem.

Hamarosan elhagyom Far Eastern Russiát, ahol egy ideig "legtapasztaltabb" is voltam, de mostanra lecsúztam a 20. helyre. Megvárom, míg elfogynak a raktárból a fegyverek, majd továbbállok. Hogy merre? Talány.

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr691378872
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása