Befektetések és bukások

 2009.09.01. 13:42

vasmegye: Indonézia, Guangdong

org: Indonézia, Shanxi

Hát nem telnek eseménytelenül az elmúlt napok. Dolgoztam, edzettem rendszeresen, meg kihasználtam a harcolási lehetőségeket, legutóbb például Californiában építettem a falat, fegyverrel, mely a megszorítások miatt meglepő lenne szerény személyemtől. A fegyvereket egy barátomtól kaptam, köszönöm szépen, majd meghálálom.

Azonban ezek a napok megmutatták, hogy nem vagyok túl nagy stratéga gazdaságilag. Elherdáltam az összegyűjtött 15 goldomat...

Előbb beszálltam egy új szerencsejáték-üzletbe 5 golddal, erre mára az alapítót meg a pénzt kezelő orgot bannolták:(. EPIC LOL

Később cseten rávettek, hogy vásároljak a maradék 10 goldból dél-afrikai pénzt, hogy később drágábban el tudjam adni. Még a tartaléknak felhalmazott indonéz pénzt is felváltottam goldra, majd azt is ZARra, hogy még nagyobb legyen a nyereségem. De nem akarják venni a dél-afrikaiak, eddig egy ZAR fogyott a majd ezerből.

Azért még bizakodom, hogy megveszik azt a majd ezer ZARt. 15 napig van még tartalékom, addig mehet a dolog, aztán...

Majd kiderül...

Üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr241352867
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása