Választások után

 2009.08.27. 12:45

vasmegye: Indonézia, Guangdong

org: Indonézia, Shanxi

Hát nem sikerült:( 25-én lezajlották a kongresszusi választások, s az előzőekből kiindulva úgy gondoltam, hogy talán sikerült bejutnom nagy "tapasztalatom" meg a ritkán lakott Eastern Slovakia régió miatt... Nem jött össze, pedig az állampolgárság miatt kevesebb jelölt indulhatott volna emberi számítás szerint, és kisebb lett volna a verseny, viszont ennek ellenkezője következett be: volt, aki 3 szavazattal sem jutott be a kongresszusba. Nekem egy szavazattal esélyem sem volt:(

Na sebaj. Mivel célom nem maradt Szlovákiában, még egy utolsót dolgoztam, majd leléptem Indonéziába. Miért mentem vissza? Nem éreztem elegendőnek a rúpia tartalékaim, annak ellenére, hogy az összes koronát beváltottam aranyra,azt meg rúpiára, ezért visszatértem kb. egy hétre tartalékot képezni.:)

Szlovákiába vissza nem térek, esetleg akkor, ha már magyar föld lesz:).

Egyelőre sok új nem történik.

üdv,

vasmegye

Címkék: erepublik

A bejegyzés trackback címe:

https://evilagjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr681341724
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása